Obserwatorzy

poniedziałek, 25 maja 2015

Wyczekiwane zakupy z www.cocolita.pl :)

Witajcie Kochani:)

Przyszła moja oczekiwana paczka,której nie mogłam się doczekać:)Korzystając z okazji ,że w sklepie internetowym www.cocolita.pl była promocja -20% na wszystkie produkty z marki MAKEUP REVOLUTION zakupiłam kilka mega fajnych perełek.Dziś pochwalę się co kupiłam ,a w następnych postach będziecie mogły przeczytać osobne recenzje poszczególnych produktów.Jeśli ciekawi Was co kupiłam ZAPRASZAM dalej....


Na samym początku pokażę Wam cztery palety do oczu:
1. ESSENTIAL MATTES 2
2.DIA DE LOS MUERTOS
3.YOU'RE GORGEROUS
4.FLAWESS



5.ROZŚWIETLACZ  "GOLDEN LIGHTS"



6. ULTRA AQUA BROW (farbka do brwi) w dwóch kolorach MEDIUM i DARK.


7.CIEŃ METALICZNY "ROSE GOLD"
8.CIEŃ DO POWIEK "TOUCH ME"
To wszystko czym chciałam się pochwalić.Macie, któryś produkt z wyżej wymienionych?Piszcie w komentarzach swoje wnioski po ich użyciu:)
Dziękuje za poświęcenie uwagi na ten króciutki pościk:)
Buziaczki:*

5 komentarzy:

  1. ten rozwietlacz mi się marzy!! muszę go zamówić jak będzie Matki Boskiej Pieniężnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne :D Na moim blogu też pojawi się za niedługo post z Cocolity. Zamówiłam ogromnie dużo rzeczy, więc zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń