Obserwatorzy

piątek, 15 maja 2015

Wiosenny Makijaż dla zielonej i piwnej tęczówki:)

Witajcie Kochani.
Pogoda za oknem jest piękna, więc wyczarowałam dla Was coś wiosennego. W makijażu przeważa zieleń i bordo.Szczególnie podbije zieloną i piwną tęczówkę. Mam nadzieję,że spodoba się Wam taka propozycja. Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentuje zapraszam dalej...





...oto zdjęcia w pełnym wydaniu...




KOSMETYKI,KTÓRE UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:
Twarz:

  • Baza,REVLON,"Photoready",nr.001,
  • Podkład,CATRICE,"All Matt"nr.030,
  • Puder,ESSENCE,fix and matte.
  • Róż,AVON"Ideal luminous blush",peach.

Oczy:

  • Korektor pod oczy,ASTOR, Perfect Stay,nr.02,
  • Kredka cielista,BENEFIT,high brow.
  • Cień beżowy z SEPHORA,
  • Paleta cieni SLEEK, Garden of Eden,
  • Paleta cieni MAKEUP REVOLUTION, Dia de los Muertos.
  • Tusz,MEYBELLINE."colossal volume",black.

Brwi:

  • Cień,   MAYBELLINE"color tattoo" ,nr40
  • Żel do brwi,CATRICE, EYEBROW FILLER,NR.010.
  • Cienie do brwi,CATRICE,"eyebrow set".

Usta:

  • Konturówka,ESSENCE,Lipner, nr.11 in the nude,
  • Pomadka CATRICE,"Ultimate shine gel"nr.190.


Dziękuje za poświęcenie uwagi na post:) Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie jakiś komentarz:) 
BUZIACZKI:*

15 komentarzy:

  1. Jak się Wam podoba taka propozycja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cienie bardzo ładnie ze sobą współgrają.A tą paletką można wyczarować śliczne makijaże :)

      Usuń
  3. Kochana pięknie!bardzo delikatnie ale całość mi się podoba, zwłaszcza z tą zielenią na dole

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)Takie komentarze powodują uśmiech na twarzy i motywacje do dalszego dzialania:)

      Usuń
  5. Super:) Jak zwykle perfekcyjne połączenie kolorów. :) Zainteresowałaś mnie tą farbką do brwi. Ja Ci się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka pomyliłam się w pisaniu i już to poprawiłam.To nie farbka,a cień:)Zawsze używałam farbki,ale pokochałam ten cień od pierwszego użycia.

      Usuń
    2. Ten cień ma wiele zwolenniczek:) Musi być naprawdę dobry:)

      Usuń
    3. Jest na prawdę bardzo dobry.Służy mi nie tylko do brwi,ale świetnie sprawdza się jako baza pod cienie.

      Usuń
  6. oooch genialnie połączyłaś kolory :D uwielbiam takie zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, przecudowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, klasyczny makijaż przełamany kolorem :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń