Obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2015

Makijaż WIOSENNY -krok po kroku:)

Witajcie Kochani:)
U mnie jest tak słonecznie ,że naszło mnie na stworzenie jakiegoś makijażu wiosennego. Jest bardzo prosty w wykonaniu,więc zachęcam do odzwierciedlenia go na sobie. Mam nadzieję,że spodoba Wam się taka propozycja:)
Zapraszam do oglądania:)


1.Na samym początku nałożyłam bazę z CATRICE i zmatowiłam całą powiekę beżowym cieniem z SEPHORY,aż pod sam łuk brwiowy.


2.Następnie na górną powiekę nałożyłam brązowy,perłowy cień ze SLEEK-a (Paradise on earth). Roztarłam górną granicę beżowym cieniem żeby nie było widać odcięć.
 3. Na dolnej powiece połączyłam trzy kolory z paletki SLEEK-a, w zielonej tonacji (Fauna,Evergreen,Fig).
4. Ostatnim cieniem , który nałożyłam w wewnętrznym kąciku oka był ten piękny żółty kolor z palety MAKEUP REVOLUTION (Dia de los Muertos).
5. Na linię wodną oka nałożyłam cielistą kredkę z BENEFIT-u i wytuszowałam rzęsy maskarą z ESSENCE:)

 ...OTO EFEKT KOŃCOWY:
(zdjęcia wykonane w świetle sztucznym)


 (światło dzienne)




KOSMETYKI,KTÓRE UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:
Twarz:

  • Baza, CATRICE, Prime and Fine,
  • Podkład, RIMMEL,Wake me up.nr.303,
  • Puder,ESSENCE,fix and matte,
  • Brązer,MAKEUP REVOLUTION,Medium Matte.
  • Róż,ESSENCE,blush up,nr.10,

Oczy:

  • Baza,CATRICE,Prime and Fine,nr.010,
  • Korektor pod oczy,ASTOR, Perfect Stay,nr.02,
  • Kredka cielista,BENEFIT,high brow.
  • Cień beżowy z SEPHORA,
  • Paleta cieni SLEEK, Garden of Eden,
  • Paleta cieni MAKEUP REVOLUTION, Dia de los Muertos.
  • Tusz,ESSENCE, Get Big Lashes.

Brwi:

  • Farbka do brwi,   MAKEUP FOR EVER ,nr40
  • Żel do brwi,CATRICE, EYEBROW FILLER,NR.010.
  • Korektor ,BEBEAUTY,NR.01,

Usta:

  • Konturówka,ESSENCE,Lipner, nr.11 in the nude,
  • Błyszczyk matowy,ESSENCE,XXXL longlasting,nr.06.

Paznokcie:

  • Lakier z brokatem,P2, zielony,
  • Lakier z CATRICE,mięta

Dziękuje za poświęcenie uwagi na post:) Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie jakiś komentarz:) 
BUZIACZKI:*

10 komentarzy:

  1. masz cudowne, ogromne oczy <3 makijaż jeszcze dodatkowo je powiększył :) BOSKO! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ;) jeżeli spróbuję to u mnie pewnie skończy się bez żółtego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJE:) Ten żółty orzeźwia cały makijaż:)

      Usuń
  3. Ten żółty z makeup revolution jest niesamowity . Tak mocno napigmentowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mocna pigmentacja i to bez odrobiny bazy:)Polecam tą paletę z MUR.

      Usuń
  4. podoba mi się ten ożywczy żółty, fajnie się całość komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty jest idealnym akcentem w tym makijażu :)

      Usuń
  5. Karolina, Ty jesteś mistrzynią makijażu:) Zazdroszczę Ci pięknych rzęs:)

    OdpowiedzUsuń