Obserwatorzy

środa, 27 maja 2015

Makijaż dzienny- kreska ombre:)

Witajcie Kochani:)
 Dzisiejszy makijaż jest dość delikatny ,ale kreska ombre bardzo rzuca się w oczy:)Lubię w okresie wiosenno-letnim nosić na sobie różnokolorowe kreski. W połączeniu z makijażem dziennym daje świeży i naturalny blask.Kreska powstała z połączenia dwóch kolorów morskiego niebieskiego i zielonego .Bardzo fajnie wygląda na powiece.Do tego linię wodną i łuk brwiowy zaznaczyłam cielistą kredką, co dodatkowo otworzyło i powiększyło oczy:)Usta w kolorze ciepłego fioletu z drobinkami dopełniają całość makijażu. Mam nadzieję,że się Wam spodoba. Zapraszam do oglądania....











KOSMETYKI,KTÓRE UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:
Twarz:

  • Podkład,RIMMEL,"Wake me up",nr.303,
  • Baza,CATRICE,"Prime and Fine",
  • Puder,ESSENCE,fix and matte.
  • Róż,ESSENCE"Blush up",nr.10.
  • Rozświetlacz,P2"Gold&Crown"

Oczy:

  • Korektor pod oczy,L'OREAL, "True match,nr.02,
  • Kredka cielista,BENEFIT,high brow.
  • Cień beżowy z SEPHORA,
  • Paleta cieni CATRICE, "Smokey set eyes"nr.030,
  • Kredka do oczu,ESSENCE"Long lasting"nr.09
  • Kredka do oczu,GOSH"cool mint"
  • Tusz,MEYBELLINE."colossal volume",black.

Brwi:

  • Cień,   MAYBELLINE"color tattoo" ,nr40
  • Żel do brwi,CATRICE, EYEBROW FILLER,NR.010.
  • Cienie do brwi,CATRICE,"eyebrow set".

Usta:

  • Konturówka,ESSENCE,Lipner, nr.12 wish me a rose,
  • Pomadka ESSENCE,nr.12 sparkling miracle.


Dziękuje za poświęcenie uwagi na post:) Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie jakiś komentarz:) 
BUZIACZKI:*

11 komentarzy:

  1. Ostatnio nic sobie nie kupiłam z kolorówki. :(
    Sama uwielbiam wykonywać makijaże, niestety sprzęt jaki posiadam (a raczej nie posiadam) nie oddaje w zupełności tego co ''stworzyłam''. Muszę zakupić sobie jakiś porządny aparat i wtedy szaleć. :) niestety muszę poczekać do sierpnia (wesele) i wtedy sobie coś wymyślę. :)

    A kreska świetna, w ogóle wszystkie Twoje makijaże podbijają moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za mile słowa :) Ja zainwestowałam w lustrzankę CANON700D i jestem bardzo zadowolona.Wszystkie moje zdjęcia są bez obróbek.Pokazuję wszystko jak najbardziej realne.

      Usuń
  2. śliczny makijaż, ale masz piękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba musze spróbowac u mnie cos podobane lae w odcieniach fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kreski ożywiają spojrzenie i otwierają oko.

      Usuń
  4. Świetna kreska i kolor ust :)podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym tak chciała umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kreski ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że też, tak jak ja, lubisz konturówki z Essence:) One są rewelacyjne:) Według mnie najlepiej spisuje się odcień cute pink.

    OdpowiedzUsuń