Obserwatorzy

wtorek, 26 maja 2015

Makijaż wieczorowy:)

Witajcie Kochani:)
Pogoda za oknem zmienia się z minuty na minutę.Postanowiłam więc wykonać makijaż wieczorowy, który przykuje uwagę każdej osoby. W takim makijażu stawiam na mocne oczy i delikatne usta.
Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda, zapraszam do oglądania...










KOSMETYKI,KTÓRE UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:
Twarz:

  • Baza,REVLON,"Photoready",nr.001,
  • Podkład,RIMMEL,"Lasting Finish 25hr"nr.200,
  • Puder,INGLOT,"Loose Powder"nr.14.
  • Róż,ESSENCE"Silky touch blush",nr.10.
  • Brązer,MIYO"Sun Kissed"
  • Rozświetlacz, P2"Gold&Crown"nr.020.

Oczy:

  • Korektor pod oczy,ASTOR, Perfect Stay,nr.02,
  • Baza pod cienie,MIYO"Eye Do"
  • Kredka ESSENCE"I love smokey"nr.01
  • Cień beżowy z SEPHORA,
  • Paleta cieni SLEEK, "Storm",
  • Eyeliner,MEYBELLINE"Linerefine",czarny.
  • Tusz,P2"Bombastic",black.

Brwi:

  • Cień,   MUFE "Aqua Brow",nr40
  • Żel do brwi,CATRICE, EYEBROW FILLER,NR.010.
Usta:

  • Konturówka,ESSENCE,Lipner, nr.11 in the nude,
  • Pomadka ESSENCE,"Longlasting xxxl"nr.06.


Dziękuje za poświęcenie uwagi na post:) Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie jakiś komentarz:) 
BUZIACZKI:*

6 komentarzy:

  1. Jak się Wam podoba taka propozycja makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podoba :) Lubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D sama bym się tak pomalowała na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jak zwykle piękny:) Ja tak polubiłam konturówki z Essence, że kupiłam ostatnio cztery odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te konturówki z ESSENCE,długo utrzymują się na ustach:)

      Usuń
  5. Bardzo ładny mocny makijaż :D Kreska bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń