Obserwatorzy

niedziela, 9 listopada 2014

SYLWESTROWY BŁYSK W OKU- makijaż:)



Witam:)
Jak wiadomo zbliżamy się dużymi krokami do Sylwestra :) Dzisiejszy makijaż wykonałam z myślą o tym dniu. Zazwyczaj każda z nas tego dnia chcę wyglądać wyjątkowo zaczynając Nowy Rok.
Brokaty w różnych kolorach będą gościć w większości makijaży. Dlatego wykonany przeze mnie make-up jest idealny na tę okazję. Jeśli jesteście ciekawi jak go zrobiłam zapraszam dalej...


Na całą powiekę ruchomą nałożyłam bazę pod cienie MIYO. Następnie pokryłam cieniem Sephora w odcieniu mojej skóry. Załamanie powieki podkreśliłam "Propose in Prague" i "Honeymoon in Hollywood"z paletki Sleek.Kolejny piękny cień w złotym kolorze (cienie H&M) nałożyłam na środek powieki ruchomej ,aż do wewnętrznego kącika i delikatnie na dolny kącik. Dolną powiekę zaznaczyłam "Forever in Florence" z Vintage Romance. Na cały ten cień nałożyłam brokat z P2 w jasno-fioletowym kolorze. Na górnej powiece eyelinerem z ESSENCE namalowałam kreskę i zaznaczyłam linię wodną. Kolejnym krokiem było wytuszowanie rzęs maskarą MEYBELLINE i przyklejenie sztucznych ARDEL.I tak powstał ten makijaż.Mam nadzieję,że się Wam podoba?




KOSMETYKI ,KTÓRYCH UŻYŁAM W MAKIJAŻU:
Twarz:

  • Podkład,RIMEL,"Wake my up"nr.303,
  • Puder,CATRICE, "Prime and Fine" nr.010,
  • Brązer, MIYO,"Sum Kissed"
  • Róż, AVON,"Classic Aura",
  • Korektor pod oczy,MANHATTAN"Wake up Concealer"nr.02,
Oczy:
  •  Baza pod cienie, MIYO,
  • Cień, SEPHORA, natural beige,
  • Cienie SLEEK,"Vintage Romance",
  • Cienie H&M,kolor złoty,
  • Brokat, P2
  • Eyeliner, ESSENCE w pisaku,
  • Tusz ,MEYBELLINE,"Colossal",
  • Rzęsy ,ARDEL,
Brwi:
  • Farbka do brwi, MAKE UP FOR EVER,"Aqua Brow",nr.40.
  • Żel,CATRICE, brown,
Usta:
  • Pomadka,ESSENCE,nr.12 

4 komentarze: