Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Makijaż SYLWESTROWY,STUDNIÓWKOWY- Sleek,"ARABIAN NIGHTS":)

Witajcie Kochani:)
Dziś przychodzę do Was z dość mocną propozycją makijażu Sylwestrowego lub Studniówkowego. Mocno podkreślone oczy i delikatne usta,to ulubione zestawienie nie jednej z Was. Mam nadzieję, że i ten makijaż się Wam spodoba. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej...
Na całą powiekę ruchomą nałożyłam bazę z MIYO. Następnie pokryłam ją beżowym,matowym cienie z paletki W7. Czarną kredką z ESSENCE obrysowałam oko wraz z linią wodną i delikatnie roztarłam na górnej powiece. Głębokim granatem"Simbad's seas" z paletki SLEEK (Arabian nights) zaznaczam środek powieki górnej.W wewnętrzny kącik górnej powieki nakłożyłam cień zielony,opalizujący "Hocus pocus" i połączyłam go z granatem z tej samej paletki. Następnie biorę ciemny,opalizujący fiolet "Black magic"i zaznaczam zewnętrzny kącik,rozcierając go nad granatem. Wszystkie cienie delikatnie rozcieram czystym pędzelkiem łącząc je ze sobą. Kolejnym krokiem było nałożenie cienia fioletowego z drobinkami"Valley of diamonts"w zewnętrznym kąciku na wcześniej nałożony fiolet,aby bardziej go podkreślić.Granatem "Simbad's seas" maluję dolną powiekę wyjeżdżając delikatnie w zewnętrzny kącik górnej powieki. Złoty cień"Gold souk"nakładam na zielony w wewnętrznym kąciku i ciągnę go delikatnie nad granat,zaznaczam nim również dolny wewnętrzny kącik.Na dolną powiekę nałożyłam granatowy brokat z paletki P2,żeby nadać troszkę błysku. Na koniec wytuszowałam rzęsy maskarą z ESSENCE i przykleiłam sztuczne ARDELL.
Efekt końcowy widzicie poniżej...:)




KOSMETYKI,KTÓRE UŻYŁAM W MAKIJAŻU:
Twarz:
  • Podkład,REVLON,"PHOTOREADY"nr.06,
  • Puder,CATRICE, "Prime and Fine" nr.010,
  • Brązer, MIYO,"Sum Kissed"
  • Róż, SLEEK,
  • Korektor pod oczy,RIMMEL"Match Perfection"nr.02,
Oczy:
  •  Baza pod cienie, MIYO,
  • Cień, W7"IN THE NUDE", beżowy,
  • Cienie SLEEK,"ARABIAN NIGHTS",
  • Brokat, P2
  • Czarna kredka, ESSENCE ,
  • Tusz ,MEYBELLINE,"Colossal",
  • Rzęsy ,ARDEL"Denim Wispes,
  • Klej DUO.
Brwi:
  • Farbka do brwi, MAKE UP FOR EVER,"Aqua Brow",nr.40.
  • Żel,CATRICE, brown,
Usta:


  • Pomadka,ESSENCE,nr.12 
  • Błyszczyk ESSENCE.

31 komentarzy:

  1. Jak się Wam podoba taka propozycja makijażu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bardzo się cieszę,że Ci się podoba:)

      Usuń
    2. a gdzie jakies nowe makijaze ? nie puszczam Cię na bezrobocie makijazowe :) :*

      Usuń
    3. Już niedługo coś się pojawi na blogu:)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, aż żałuję, że nie mam do tego ręki i cierpliwości :)

    Dodaję o obserwowanych.
    Zapraszam na nową notkę, która poświęcona jest chorym dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje. Na pewno zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem pod wrażeniem pięknych brwi!! Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli "zaobserwujesz" mnie:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Taki efekt brwi to zasługa AQUA BROW z Make up For Ever nr.40

      Usuń
  6. genialna jest ta paletka, kupię ją przy najbliższej okazji :) a makijaż jest cudowny! <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Złoto w kącikach oka nadaje cały charakter makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great makeup!!! you are so pretty!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. *_* cieżko mi oderwac oczy PIĘKNIE :)
    a tak przy okazji Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie, szczegóły znajdziesz na moim blogu www.lejdies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż. Jest dopracowany i efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest świetny :) Bardzo lubię takie połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaz jest świetny :) Bardzo lubię takie połaczenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, mam tą paletkę sleeka Arabian nights i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również znajduje się w ulubionych kosmetykach :)

      Usuń
  14. Świetnie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wewnętrzny kącik ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie pięknie pięknie!!! W takim makijażu czułabym się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez Ciebie muszę mieć te palete !! ;) Boski makijaż :*

    OdpowiedzUsuń