Obserwatorzy

niedziela, 17 sierpnia 2014

Sleek MakeUp, CELESTIAL PALETTE -recenzja

Pewnie nie jedna z Was ma już w swoich zapasach kosmetykowych paletkę Sleeka- CELESTIAL . Do jej kupna zachęciły mnie ciekawie dobrane kolory, dużo pozytywnych recenzji i jak to w standardzie Sleeka, świetna pigmentacja wszystkich paletek:) Czy na pewno okaże się taka fantastyczna jak inne?
 KOLORYSTYKA CIENI:
Kolorystyka cieni jako tako mnie nie do końca urzekła. Cienie metaliczne są rewelacyjne, te z brokatem również ale lubią się osypywać, natomiast maty są słabe. Przejdźmy więc do poszczególnych kolorków:)




1. SOLAR: jest cieniem metalicznym o kolorze ślicznego ,bardzo mocno na pigmentowanego burgundu z drobinkami,
2. ASTRAL BLUE: piękny kobalt, metaliczny i doskonale na pigmentowany,
3. AURORA: śliczna, ciemna zieleń troszkę wpadająca w turkus, bardzo dobra pigmentacja.
4. GALACTIC: jak wiadomo Sleek potrafi wykonać świetne metaliki. Ten srebrny ma doskonałą pigmentacje,
5. EARTH SHINE: granat o mocnej pigmentacji z drobinkami,
6. DARK MATTER: bardzo dobrze na pigmentowana czerń z brokatem,

7. STARGAZE: ładny, jasny liliowy kolorek, dobrze na pigmentowany,
8. SATURN'S RING: świetny satynowy kolorek,jednak nie można określić do końca barwy:) nie jest ani niebieski, ani fioletowy, bardzo dobra pigmentacja,
9. METEORIC: jasny odcień bordowego koloru, nie podoba mi się , pigmentacja średnia,

10. TERRESTRIAL: bardzo jasny  matowy seledyn, kiepsko na pigmentowany,
11. LUNAR: metaliczny jasno niebieski odcień, mocno na pigmentowany,
12. ECLIPSE: świetny, bardzo dobrze na pigmentowany cień, kolor trudny do określenia, można powiedzieć, że to mieszanka oliwkowego- złotego-miedzi.
PODSUMOWANIE:
Paletka ogólnie nie przypadła mi do gustu. Sleek powinien się jeszcze wprawić w robieniu matów, ale za to cienie metaliczne robi genialne. Polecam ją dla dziewczyn, które lubią kombinacje kolorem. Można ją kupić za ok. 38zł w sklepie www.cocolita.pl (klikaj.TUTAJ)
Jeśli ,któraś z Was miała ta paletkę napiszcie mi w komentarzach swoje wrażenia :)

1 komentarz:

  1. Mam tę paletkę i moje odczucia są podobne do Twoich. Cienia Meteoric i Terrestrial nie użyłam jeszcze ani raz bo mi się nie podobają po prostu. Reszta bardzo mi odpowiada :-)

    OdpowiedzUsuń