Obserwatorzy

niedziela, 24 sierpnia 2014

MOJA DZISIEJSZA METAMORFOZA:)

Co można robić w taki brzydki, deszczowy dzień? Jedynym pocieszeniem było zrobienie sobie jakiegoś makijażu i podzielenie się z Wami moim dziełem. Nie krępuje się pokazywać bez ,dlatego też widzicie mnie przed i po:) 

...ale przemiana, sama jestem w szoku...




Oczy podkreśliłam tylko trzema kolorami . Do tego użyłam cieni ze TECHNIC i ESSENCE. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam korektor z CATRICE. Następnie matowym, ciemnym brązem zaznaczyłam  załamanie powieki. Cała ruchomą część oka pokryłam jasnym cieniem z drobinkami, zaznaczając przy okazji dolną powiek od wewnętrznego kącika do połowy oka. Następnie wzięłam kolor bordowy ,metaliczny i uzupełniłam dolną powiekę od środka do zewnętrznego kącika wyciągając delikatnie do góry. Na koniec namalowałam kreskę eyelinerem na górnej powiece , a na linię wodną nałożyłam kredkę z BENEFITU w kolorze cielistym. Rzęsy pomalowałam tylko tuszem z P2. 

 ...oto co otrzymałam na koniec:)


KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
Twarz:

  • Baza z MUA, Matte perfect,
  • Podkład PAUL SAGANE,nr. 30 golden beige,
  • Ziemia egipska IKOS,
  • Korektor CATRICE,nr.020 light beige,
  • Korektor MANHATTAN, nr. 2,
  • Rozświetlacz TECHNIC, high lights,
  • ESSENCE, puder sypki transparentny
  • ESSENCE, róż do policzków, Blush up, nr.10
Oczy:
  • ESSENCE, cienie do powiek quattro, nr. 05
  • TECHNIC,
  • Kredka BENEFIT, high brow,
  • Żelowy eyeliner MANHATTAN,
  • Tusz do rze z ,
Brwi:
  • Farbka MAKE UP FOR EVER, aqua brow, nr. 40,
  • Żel do brwi CATRICE, NR. 010,
Usta:
  • Pomadka P2, nr .12

4 komentarze:

  1. Jak się Wam podoba dzisiejsza Metamorfoza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ja też tak mam, jak jest mi smutno albo deszczowy dzień mnie dobija lubię się pomalować.Poświęcając czas dla siebie relaksuję się i poprawiam sobie humor. Mam poczucie, że zaopiekowałam się samą sobą.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Emm. Nam kobietkom do szczęścia naprawdę nie wiele potrzeba:)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, bardzo ładne rozświetlenie oczu i kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń