Obserwatorzy

niedziela, 17 sierpnia 2014

METAMORFOZA KASI

Dzisiejsza piękność Kasia, chciała żebym wykonała na niej metamorfozę. Kasia nosi okulary co było dodatkowym utrudnieniem dla mnie. Makijaż dla "okularnic":) , musi być widoczny, ale dość tego wstępu przejdźmy do rzeczy. A więc O TO KASIA...
Jak widać na zdjęciu PRZED, Kasia ma piegi i nie za duże oczy. Te drobne mankamenciki można bardzo dobrze zniwelować,co widać na zdjęciu PO. Bardzo ładny uśmiech uwydatnia i podkreśla dodatkowo cały makijaż.
Postanowiłam wykonać kombinacje kolorów. Na powiece górnej użyłam białego, turkusowego, żółtego i brązowego cienia. Dolna powieka składała się z trzech kolorków: brąz, żółty i biały. Powiekę górną podkreśliłam czarną kreską, a na linię wodną użyłam cielistej kredki, żeby optycznie powiększyć oczy. Na koniec wytuszowałam rzęsy nowością z ESSENCE, ale nie jestem zbytnio zadowolona z tego tuszu, ponieważ bardzo skleja. Kasia ma swoje bardzo długie i dość gęste rzęsy, dlatego nie przyklejałam sztucznych. I makijaż oka skończony.

 I zdjęcia w okularkach...


KOSMETYKI , KTÓRYCH UŻYŁAM:
TWARZ:

 OCZY:


 USTA:
Jak się Wam podoba METAMORFOZA KASI?

1 komentarz:

  1. Makijaż bardzo mi się podoba. Kreska przy zamkniętych oczach wygląda super ale przy otwartych już nie koniecznie. To jest właśnie "urok" opadających powiek ehh. Skąd ja to znam.

    OdpowiedzUsuń