Obserwatorzy

czwartek, 14 sierpnia 2014

BINGO SPA, peeling błotny-recenzja:)

Dziś mam zamiar pokazać Wam bardzo dobry peeling do twarzy. Od pewnego czasu szukałam jakiegoś skutecznego kosmetyku do cery tłustej i mieszanej. Wiele prób i niepowodzeń miałam z tym związanych, ale trafiłam na właściwy produkt. Jest to MOCNY PEELING BŁOTNY DO TWARZY z "BingoSpa", z kwasem glinkowym i mlekowym( kwasy owocowe).


Jest to mocny peeling błotny do twarzy z kwasem glinkowym, mlekowym i kwasami AHA. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 5% mielonych pestek z owoców, kwas glinkowy,mlekowy i 50%-owe kwasy owocowe.
W przypadku mojej cery tłustej, mieszanej błoto z Morza Martwego doskonale oczyszcza pory i delikatnie je zwęża.
Kwas mlekowy i kwasy AHA- ich funkcja jest rozpuszczenie martwego naskórka, zwiększenie nawilżenia skóry, zmniejszenie zaczerwienień na twarzy oraz stymulują syntezę kolagenu, skutkiem czego poprawia się elastyczność i gładkość skóry.


Jak widać na powyższych zdjęciach peeling ma konsystencję dość gęstą. Zmielone pestki są bardzo drobniutkie ale skutecznie oczyszczają twarz. Peeling wykonuję dwa razy w tygodniu zaleca się tak w przypadku cery tłustej i mieszanej , natomiast przy cerze suchej i wrażliwej tylko raz na tydzień.
Podsumowując chciałabym Was zachęcić do kupna ponieważ kosztuje 18,50 zł  w sklepie www.bingosklep.pl (możecie kupić go TUTAJ). Polecam szczególnie tym dziewczynom ,które tak jak ja mają cerę mieszana i tłustą, oraz rozszerzone pory.
Chcę wypróbować jeszcze jakieś produkty tej firmy nie tylko do twarzy, ponieważ powyższy sklep ma wiele innych ciekawostek.
Jeżeli, któraś z Was miała do czynienia z tym produktem zachęcam do opisania swojej opinii w komentarzach:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz