Obserwatorzy

poniedziałek, 23 czerwca 2014

RECENZJA POMADKI RIMMEL LONDON " Kate Moss"

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z recenzją pomadki do ust z RIMMEL, "Kate Moss Lasting Finish" nr.20, którą kupiłam w Rossmanie za 18.99zł. Czy jest warta zakupu? Dowiecie się tego jeśli przeczytacie co mam ciekawego do pokazania i poczytania.
Zapraszam dalej...

Oto wyżej wymieniona pomadka. 

Jej kolor to: fuksjaJak widać pomadka jest bardzo intensywna i matowa. Świetny kolor na lato, dobrze uwydatni ponętne usta. Już po pierwszym nałożeniu na usta poczułam natychmiastowe nawilżenie.

To zdjęcie zrobiłam o godz. 10:05 przed wyjściem na zakupy. 

Po powrocie z zakupów jadłam i piłam, a pomadka trzymała się na ustach przez 7,5h .  Jak widać powyżej pomadka była mniej widoczna, ale można użyć błyszczyka bezbarwnego i usta znów miałyby swój blask. 
 Dziewczyny lubiące poszaleć z kolorem i idące za modą będą bardzo zadowolone z zakupu. Trwałość pomadki- świetna, zapach- delikatny, cena- zadowalająca.W zupełności zdała mój test:)  
Podsumowując, gorąco POLECAM:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz