Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

DELIKATNY MAKIJAŻ WYKONANY PALETKĄ Z TECHNIC

Witajcie:)
Dzisiejszy makijaż przygotowałam dla dziewczyn borykających się z pytaniem: Jaki makijaż wykonać do pracy, na randkę lub niedzielny obiad z rodziną?. Przedstawiony prze ze mnie makijaż jest bardzo dobrą odpowiedzią na powyższe pytanie. To bardzo delikatny, subtelny i uwydatniający oczy make-up.
Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam dalej...


Na twarz nałożyłam podkład z Rimmel, Wake me up i całość przypudrowałam pudrem sypkim z Inglot. Kości policzkowe uwydatniłam różem z Essence.

Całą powiekę ruchomą pokryłam korektorem z Manhattan zamiast bazy. Następnie użyłam cieni 1,2,3(opalenizujący biały, rudy i brąz) z paletki Technic electric, jako czwartego cienia użyłam Manhattan, the Fabulous kolor matowy brąz. Kolejnym krokiem było namalowanie kreski eyelinerem żelowym z Manhattan na górnej powiece i linii wodnej. Czarną kreskę na linii wodnej roztarłam pędzlem i pomalowałam kredką z Manhattan w kolorze złotym. Wytuszowałam rzęsy maskarą Vollare .
Usta podkreśliłam pomadką z Inglot w kolorze brzoskwiniowym.




Lista użytych kosmetyków:

  • Podkład Rimmel, Wake me up nr.400
  • Puder sypki Inglot, nr .14
  • Róż Essence, silky touch blush nr.20
  • Korektor pod oczy Manhattan nr.2
  • Cień Sephora, naturalny beż
  • Cienie Manhattan, the Fabulous
  • Cienie Technic electric
  • Żelowy eyeliner Manhattan
  • Kredka do oczu Manhattan, Eyemazing w kolorze złotym
  • Maskara Vollare
  • Odżywka do rzęs Eveline, SOS lash booster
  • Pomadka z Inglotnr. 60

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz