Obserwatorzy

wtorek, 10 czerwca 2014

MAKIJAŻ Z ZIELONYM AKCENTEM:)

Dziś chciałabym Wam przedstawić makijaż z zielonym akcentem. Moja klienta chciała żebym wykonała jej makijaż próbny na wesele, ponieważ jest świadkową.
Klientka miała tego dnia przebarwienia na skórze, które musiałam zniwelować i sprawić, żeby cera była nieskazitelna. Na oczach wykonałam cieniowanie trzech kolorów: ciemny brąz, pomarańcz i zieleń. Na górnej powiece i linii wodnej użyłam eyelinera żelowego i całość podkreśliłam sztucznymi rzęsami. Na usta wybrałam róż, który delikatnie podkreśla całość. Efekt końcowy możecie zaobserwować na poniższych zdjęciach. Klientka była bardzo zadowolona.
Pod makijażem piszcie swoje uwagi co do makijażu. Zapraszam  również na inne moje posty:)





Kosmetyki użyte do wykonania powyższego makijażu:


2 komentarze:

  1. swietne przejscia kolorów ! :) Rzęśy przycinałaś? Bo chyba trochę za krótkie myśle ze fajniej sprawdzilyby się kępki ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)Przycinałam rzęsy wiem,że za krótko,ale nie miałam już kępek :)

      Usuń