Obserwatorzy

sobota, 14 czerwca 2014

MAKIJAŻ INSPIROWANY CELEBRYTKĄ: NATALIĄ SIWIEC

Cześć Dziewczyny:)
Dziś chcę pokazać Wam makijaż, do którego zainspirowała mnie  Natalia Siwiec. Jej makijaż zawsze przyciąga spojrzenia. Bardzo dobry dla samotnych kobiet, szukających drugiej połówki:) Większość mężczyzn lubi wyraziste spojrzenie z długimi rzęsami i ponętne usta. Być może dlatego, że jest zmysłowy i sexowny.
Mam nadzieję, że każda z Was poczuje się w nim bardzo dobrze. Jeśli jesteście ciekawe jak go wykonałam to zapraszam:)


Na twarz nałożyłam podkład rozświetlający Rimmel, Wake me up w kolorze Natural beige. Nakładałam go palcami, ponieważ wtedy mam większą kontrolę nad podkładem, a ciepło palców scali doskonale podkład z wcześniej nałożonym kremem. Delikatne cienie pod oczami i "skórne niespodzianki" zakryłam korektorem z Manhattan. Następnie całość zmatowiłam pudrem sypkim z Inglota. Twarz wykonturowałam bronzerem z IKOS, a  szczyty kości policzkowej pokryłam różem z the Balm. Rozświetlacz z Technic nałożyłam na nosie, brodzie i nad różem.


Na całą powiekę ruchomą nałożyłam ten sam korektor co pod oczy. Następnie za pomocą cieni z paletki Sleek,Storm i cieni z Inglota zrobiłam makijaż oka. Kolejnym krokiem było narysowanie kreski eyelinerem żelowym z Manhattan, tuszowanie rzęs i przyklejenie sztucznych. Brwi wyrysowałam farbką do brwi z Make up for ever, a usta podkreśliłam pomadką z Kobo w kolorze fuksji. 

KOSMETYKI KTÓRYCH UŻYŁAM DO WYKONANIA MAKIJAŻU:



  • Podkład Rimmel WAKE MY UP kolor 400
  • Puder sypki INGLOT nr. 14
  • Bronzer IKOS, ziemia egipska
  • Rozświetlacz Technic, high lights
  • Róż the Balm CABANA BOY


  • Korektor Manhattan, Wake up concealer ,nr 2
  • Tusz Vaollare, Golden line
  • Cienie Inglot , Integra nr.21
  • Cienie Sleek, Storm578
  • Cień Sephora, universal beige
  • Żelowy eyeliner Manhattan
  • Sztuczne rzęsy Magic Girl nr.T-40


  • Farbka do brwi, Make ou for ever, Aqua brow nr.40


  • Pomadka Kobo, nr. 108 fuchsia


Czy podoba się Wam tego typu makijaż? 

4 komentarze:

  1. Pięknie, bardzo mi się podobasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci w tym makijażu:) Co by nie powiedzieć o Natalii Siwiec to ona zawsze wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Sex-owny look Natalii Siwiec to jej motto życiowe:)

      Usuń