Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

RECENZJA KREMU-BAZY " CELIA"

Dziś chciałabym Wam przedstawić mojego "kremowego" faworyta w tym miesiącu. Bezkonkurencyjnie wygrał krem- baza z CELIA WOMAN, SATIN MAT. 
Powodem zakupu tego kremu była niska cena , ponieważ zapłaciłam za niego jedyne 7,99zł/ 50ml w sklepie Biedronka. Kupując go na wypróbowanie nie myślałam , że będzie aż taki dobry. Większość kremów do cery tłustej i mieszanej robi na twarzy mat i podkład po kilku godzinach nie wygląda dobrze. Natomiast ten krem po nałożeniu nawilża ją , delikatnie matuje i sprawia, że cera wygląda na wypoczętą. Dobre w tym kremie jest również to, że już nie trzeba nakładać bazy. Nie zapycha porów. Nakładam go na wcześniej oczyszczoną twarz rano i wieczorem. Jest to krem stworzony dla kobiet z cerą normalną, mieszaną i tłustą.


 Ma super lekką formułę kremu. Łączy w sobie mieszankę trzech naturalnych olejków: arganowego, z makadamii i z oliwek, wzbogaconą o mikroperły matujące. Po nałożeniu na twarz czuję się jakbym nałożyła jakiś drogi krem np. z CLINIQUE. Ma delikatny zapach, który wcale nie przeszkadza.
Polecam go dla dziewczyn borykających się ze świeceniem twarzy . Na pewno będziecie zadowolone nie tylko z ceny tego produktu , ale z jego możliwości.
Zachęcam do zadawania pytań:)

1 komentarz:

  1. Mam ten krem ale u mnie się nie sprawdził. Jak chcę na niego nałożyć podkład to wszystko mi się na twarzy roluje i takie białe kulki się robią bleee,...chyba wyląduje w koszu niestety.

    OdpowiedzUsuń