Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

PAZNOKCIE DLA MIŁOŚNICZEK RÓŻU


 COŚ DLA MIŁOŚNICZEK RÓŻU:)
Dziś pokażę Wam paznokcie wykonane metodą żelową. Krok po kroku, jak je wykonałam i jakie produkty były mi potrzebne do ich wykonania.
1.Na samym początku musiałam odsunąć skórki i zmatowić płytkę paznokcia.




2. Następnym krokiem jest prawidłowe dobranie tipsów clear pasujących do mojej płytki. Tipsy nie mogą być ani za duże,ani za małe.


3.Wybrałam  kształt migdałka i zmatowiłam całego tipsa i granicę między paznokciem a tipsem.

4. Paznokcie pokryłam żelem NO NAME (french pink), nadając im odpowiednią grubość i kształt. Utwardzając po kolei w lampie 2min.

5. Znów zmatowiłam całą płytkę blokiem polerskim.


6.Na palec środkowy nałożyłam cienką warstwę żelu NO NAME (french pink),układając na nim płaskie, złote ćwieki tak jak na zdjęciu. Znów włożyłam do lampy na 2min.


7. To samo zrobiłam z kciukiem:)

8. Na mały i wskazujący palec nałożyłam farbkę akrylową w kolorze jasny pink.



9.Serdeczny palec ozdobiłam brokatem w dwóch kolorach pink i opalenizującym .
10.Po wyschnięciu farbki na pozostałe paznokcie nałożyłam żel BASE ONE (gel pink) . Dodałam na trzy paznokcie po jednym ćwieku. Włożyłam je do lampy na 3 min.


11. Po wyjęciu z lampy już nie piłuje paznokci.Na koniec posmarowałam skórki oliwką. Oto efekt końcowy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz