Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

KLASYCZNY FRENCH Z ODROBINĄ ZŁOTA:)

Dziś zapraszam Was do klasycznego manicure, pasującego do każdej stylizacji:)
Jak widać na zdjęciu na samym początku zmatowiłam płytkę paznokcia blokiem polerskim i odsunęłam skórki.

Następnym krokiem było dopasowanie tipsów do naturalnych paznokci, przyklejenie ich na klej  firmy ALLE PAZNOKCIE "TIP GLUE", zmatowienie tipsa , ukształtowanie migdałków i nałożenie "PRIMERA BEZKWASOWEGO" firmy ALLE PAZNOKCIE.

Po wykonaniu powyższych czynności nałożyłam na całą płytkę paznokcia BASE ON , GEL COVER firmy SILICARE.

Kiedy paznokcie wyschły na ich końcówki nałożyłam biały żel w pędzelku firmy ALLE PAZNOKCIE i znów włożyłam do lampy na 3 min.

Na tak przygotowane paznokcie nałożyłam NONAME, GEL FRENCH PINK firmy SILICARE
Za pomocą kleju ALLE PAZNOKCIE  przykleiłam złote cyrkonie.
Oto efekt końcowy, piszcie czy się podobają i zachęcam do subskrypcji:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz