Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

FRENCH Z PANTERKĄ




Dziewczyny!
Dziś chciałabym Wam przedstawić propozycję paznokci french z panterką. Paznokcie wykonałam metodą żelową. Do ich zrobienia jak zwykle użyłam żeli SILICARE. Klientka po raz pierwszy miała zrobione sztuczne paznokcie. Nigdy nie mogła "zapuścić" swoich naturalnych, ponieważ bardzo się rozdwajały i pękały. Sama zobaczyła, że sztuczne nie znaczy złe. Efekt końcowy bardzo ją zadowolił. W pełni poddała się mojej koncepcji. Z racji tego, że klientka nigdy nie miała tipsów postawiłam na coś delikatnego. French pasuje do każdej kobiety, jest subtelny i wygląda bardzo naturalnie. Wzór panterki dodaje całemu wykończeniu trochę pikanterii.
Mam nadzieję, że podoba się Wam taki efekt końcowy i zapraszam do innych postów ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz