Obserwatorzy

piątek, 23 października 2015

SNAILS GARDEN-"Krem odżywczo- regenerujący z naturalnym śluzem ślimaka"

Witajcie Kochani:)
Bardzo długo mnie nie było ale postaram się nadrobić ten nieobecny czas:) Dziś na blogu będzie recenzja kultowego kremu ze ślimaka firmy SNAILS GARDEN. Czytając recenzje dziewczyn na innych blogach ,skusiłam się na zakup tego kremu.Stwierdziłam,skoro działa na innych czemu nie spróbować.Jak wiecie z wcześniejszych postów mam skórę mieszaną.Cały okres dojrzewania borykałam się z drobnymi krostkami na całej twarzy.Nic mi nie pomagało,ani wizyty u dermatologa,ani testy uczuleniowe,ani żadna pielęgnacja. Nie dawałam więc dużych szans temu kremowi,po wielokrotnych porażkach i wydawaniu pieniędzy w błoto.Jeśli jesteście ciekawe czy krem u mnie się sprawdził zapraszam dalej....


Oto dzisiejszy bohater:

Na samym początku coś o firmie i ślimakach:

  
Właściwości śluzu:
Niezwykłe właściwości śluzu wykorzystywane były przez liczne pokolenia już w starożytnej Grecji.W ostatnich czasach jego działanie zostało docenione na początku lat 80 przez właściciela gospodarstwa rolnego w Chile, którego syn, pracujący przy hodowli, miał bezpośredni kontakt ze śluzem ślimaków.Jego blizny z niewielkich ran na rękach zaczęły stopniowo zanikać, a skóra stawała się coraz bardziej gładka i delikatna. Hodowca doszedł do jednoznacznych wniosków.Kolejne lata poświęcone były badaniom śluzu,które tylko potwierdzały obserwacje, a w latach 90 zapoczątkowano produkcję kosmetyków za śluzem ślimaka na skalę światową.
Śluz ślimaka jest cennym składnikiem aktywnym oraz idealnie zbilansowanym.Zawiera w sobie naturalne proteiny, które w większości kosmetyków występują pod postacią składników syntetycznie wytworzonych w laboratoriach.
Należą do nich:
ALANTOINA- działa intensywnie nawilżająco, a także kojąco i przeciwzapalnie,przyspiesza regenerację skóry,łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe,usuwa blizny,rozstępy,cellulit i wrzody, przyspiesza gojenie się ran, a także usuwa zgrubienia i spękania.
KWAS GLINKOWY- spowalnia proces starzenia się skóry,wygładza,odświeża i regeneruje skórę, usuwa martwe naskórki, działa oczyszczająco, reguluje proces wydzielania sebum oraz zwęża ujście gruczołów łojowych.
KOLAGEN I ELASTYNA-odpowiadają za likwidację zmarszczek, a także za sprężystość oraz jędrność skóry.
NATURALNE ANTYBIOTYKI-zabijają szkodliwe bakterie i grzyby ,usuwają stany zapalne skóry.
WITAMINY A,C i E-odżywiają i regenerują skórę.

OPIS KREMU PRZEZ PRODUCENTA:



MOJA OPINIA:
Zacznę od tego,że bardzo dużo dziewczyn zmaga się z trądzikiem i różnymi zmianami skórnymi na twarzy.Ten krem ma za zadanie zniwelować do minimum wszystkie te problemy,a nawet poprawić jędrność i zniwelować zmarszczki.Natomiast ja u siebie nie zauważyłam poprawy w jędrności i zniwelowaniu zmarszczek,ale doskonale poradził sobie z drobną kaszką,która gościła na mojej twarzy od kresu dojrzewania.Ten krem na początku trochę mnie odrzucał, ze względu na dość nietypowy zapach.Osobiście lubię kremy bez zapachowe ,ale pomyślałam sobie jeśli wydałam na niego pieniądze i ma mi pomóc to będę go stosować.Więc....stosowałam go rano i wieczorem codziennie przez ok dwa miesiące.Po takim czasie moja recenzja będzie miała jakąś wartość.Twarz jest teraz w dużo lepszej kondycji niż wcześniej,pozbyłam się krostek i wyrównał mi się koloryt skóry.Co do blizn, nie wypowiem się na ten temat ponieważ ich nie posiadam,ale czytając inne blogi dziewczyny twierdziły,że pozbyły się "dziur" po trądziku.Krem ze śluzu ślimaka dziwnie się nam kojarzy,ale warto  go wypróbować chociażby zwracając uwagę na sam skład.Krem jest pozbawiony SLS-ów i Parabenów. Jego konsystencja jest dość zbita w białym kolorze.Na twarzy po jego nałożeniu czuć delikatne chłodzenie i ekstremalne nawilżenie,które utrzymuje się do kolejnej pielęgnacji .Nie pozostawia lepkiego uczucia,od razu się wchłania. Taki słoiczek 30ml starcza mi na ok.3 miesiące.Jest bardzo wydajny ,wystarcza niewielka ilość a pokrycie nim całej twarzy. W żaden sposób mnie nie uczulił, ani podrażnił.Jednym słowem WART zakupu .
OPAKOWANIE:
Szklany słoiczek z plastikową nakrętką o poj.30ml.
DOSTĘPNOŚĆ I CENA:
Możecie go kupić na stronie producenta www.snailsgarden.pl w cenie 79zł.

Są jeszcze inne kremy z SNAILS GARDEN t.j.:
KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY Z NATURALNYM ŚLUZEM ŚLIMAKA-INTENSYWNE NAWILŻENIE.
 KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY Z NATURALNYM ŚLUZEM ŚLIMAKA-DO RĄK
 KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY Z NATURALNYM ŚLUZEM ŚLIMAKA-DO TATUAŻU

Na dziś to wszystko, mam nadzieję ,że rozwiałam wszelkie wątpliwości związane z tym kremem. Z czystym sumienie go polecam.Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzach:)
Dziękuje za poświęcenie mi czasu:)
Buziaczki:*****

3 komentarze: