Obserwatorzy

piątek, 24 października 2014

RECENZJA PĘDZLI REAL TECHNIQUES, "STARTER SET":)

Witam:)
Dzisiejszy post poświęcony będzie pędzlom REAL TECHNIQUES , "STARTER SET". Jest to pierwszy taki post związany z tą tematyką.  Od kiedy zaczęłam przygodę z makijażem, pędzle są dla mnie bardzo ważne. To od nich zależy jak ten makijaż będzie wyglądał. Zestaw pędzli,który chcę Wam dziś opisać szczególnie zwrócił moją uwagę. Dlaczego?  Mam nadzieję,że to co mam do przekazania będzie dla niektórej z Was tylko dopełnieniem zakupu. Jeśli ciekawi Was moja opinia na ich temat zapraszam dalej...
REAL TECHNIQUES,"STARTER SET" to pędzle zaprojektowane przez Samanthe Chapman,jedną z sióstr PIXIWOO. Są to bardzo znane wizażystki z Wielkiej Brytanii,które na YouTube zdradzają tajniki perfekcyjnego makijażu,którego podstawą są pędzle.

Opakowanie i Skład Pędzli:

  • Real Techniques, STARTER SET można określić jako zestaw podróżny. Czarne, poręczne etui zapinane na rzep można schować nawet na dno walizki,a pędzle zostaną nienaruszone. Plastikowy separator,który jest umieszczony w środku stanowi bardzo dobrą ochronę w podróży.Etui jest sztywne,a zarazem leciutkie. Jest to świetna alternatywa dla zwykłych pokrowców z tworzywa sztucznego. Spełnia on dwie funkcje: pierwsza- służy do przechowywania pędzli,a druga- spełnia funkcję stojaka przy makijażu.
  • W opakowaniu znajduje się 5 pędzli z serii fioletowej(do makijażu oka), wykonanych z włosia syntetycznego typu TAKLON.Pędzle są bardzo leciutkie i poręczne. Podstawa pędzli wykonana jest z antypoślizgowego materiału, a górna część z aluminium.Jest to bardzo dobrze przemyślany i złożony zestaw do wykonania makijażu oka. Możecie być spokojne zabierając w podróż tylko te pędzle. W skład zestawu wchodzi pędzel do blędowania i nakładania cieni, do eyelinera,do brwi i dokładnego zaznaczania cieni. .


Opis poszczególnych pędzli w zestawie:


DELUXE CREASE BRUSH-pędzel "kulka", służy do aplikacji korektora.


BASE SHADOW BRUSH- jest to podstawowy pędzel do nakładania cieni oraz smużenia.
ACCENT BRUSH-precyzyjny pędzel do aplikacji punktowej w trudno dostępnych miejscach 
PIXEL-POINT EYELINER BRUSH- pędzel do eyelinera.
BROW BRUSH-pędzel do modelowania brwi.

Podsumowanie:
Jeżeli szukałyście idealnego w podróż zestawu to polecam Wam z czystym sumieniem REAL TECHNIQUES,"STARTER SET". Został stworzony jako niezbędnik w podróży,którym szybko i sprawnie wykonasz cały makijaż. Bardzo dobrze pracuje się z nimi i napewno kupię kolejne zestawy.


1 komentarz:

  1. Jakiś czas temu miałam duże ciśnienie na pędzle Real Techniques ale po zakupie 3 pojedynczych sztuk szał mi przeszedł. Kupiłam sobie podróżny zestaw pędzli Ecotools takich mini i z nich jestem póki co najbardziej zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń