Obserwatorzy

poniedziałek, 29 września 2014

MOJE NAJNOWSZE PEREŁKI:)

Witam:)
Przepraszam Wszystkich za moją dwu tygodniową przerwę, ale po powrocie do Polski mamy dużo spraw do załatwienia i nie mam czasu na nic. Teraz będę mogła znów poświęcić się Wam i pokazać dużo ciekawych perełek:) 
Dziś chcę się pochwalić moimi najnowszymi zakupami. Bardzo długo czekałam na zamówione kosmetyki, ponieważ dostałam je w swoje ręce dopiero po przyjeździe do domku. Kosmetyki, które zamówiłam są świetne . Jeśli macie któryś z nich,a na pewno macie to piszcie w komentarzach swoje opinie na ich temat. 


1. RZĘSY : oczywiście nie muszę się rozpisywać o ARDELL, ponieważ większość z Was je ma . Natomiast odważyłam się kupić chińskie i jak na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona. Bardzo podobne do Ardell ale cena za 5 par- to jedyne 15zł. 


2. PĘDZLE: długo wyczekiwane Real Techniques . Bardzo dużo blogerek opisuje je w samych superlatywach ,dlatego postanowiłam kupić i przetestować. Recenzja pojawi się napewno:)

 3. ODŻYWKA DO RZĘS: BODETKO LASH  jest  odżywką o dużym zainteresowaniu.Mam nadzieję,że się nie zawiodę, a efekt będzie bardzo zadowalający. Zrobię osobną recenzję, jak teraz i po dwóch miesiącach stosowania wyglądają moje rzęsy. Cena:136zł, kupić ją można TUTAJ wysyłając jedynie wiadomość na facebook-u.
4. TUSZ: Loreal ,Volume MILLIONS de Cils . Kupiłam w sklepie www.cocolita.pl za 19.99zł
5. KOREKTOR DO BRWI: Luxury ,Tusz w czarnym kolorze kupiłam go w Biedronce za 9.99zł. Jestem z niego bardzo zadowolona. Będzie osobna recenzja tego produktu .
6. Klej do rzęs DUO, bezbarwny i czarny.
7. ROLL-ON: DELIA Roll-on pod oczy z kwasem hialuronowym za 7,49zł na www.darmarsklep.pl

8. CIENIE: Paletki do oczu ze SLEEK i W7. Kupione w www.cocolita.pl i www.darmarsklep.pl ceny od. 29zł do 38zł
9. PODKŁAD: RIMMEL, Wake my up . Jest to świetny podkład. Kupiłam go za jedyne 14.99zł na allegro
10. Balsam do ust z W7 ,z www.darmarsklep.pl za 3.89zł o smaku truskawkowym.
11. RÓŻ : MUA, kremowy róż za 9.90zł kupiony na www.cocolita.pl. Kolor różowy, bardzo intensywny . Nie byłam przekonana do róży w kremie, ale zmieniłam zdanie po jego użyciu. Wystarczy troszkę produktu na pędzlu i efekt jest bardzo naturalny.
12. Róż: Za dokonanie zamówienia ze strony cocolita dostałam w gratisie róż ze SLEEK-a. Intensywny i bardzo długo utrzymuje się na twarzy.
13. OCZYSZCZANIE TWARZY: FOREO LUNA, ten produkt był drogi ,ale jak wiecie cena za ten produkt nie jest bardzo duża ,przeliczając to na wizyty u kosmetyczki. O tym pojawi się osobna recenzja:)

4 komentarze:

  1. Macie któryś z tych produktów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, mam paletę Sleeka i pędzle real techniques większość, te które mi nie pasowały puściłam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arrdelki! Uwielbiam :))))) Jak sprawuja się pezelki????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda Ardel są świetne:) a jeśli chodzi o pędzle to dziś pojawi się osobna recenzja:)

      Usuń